كاربرد ضد زنگ آلكيدي

۲ بازديد

همانطور كه اكثر مشتريان ما گواهي مي دهند ضد زنگ بادوام جميل يكي از با كيفيت ترين محصولات موجود در اين زمينه در بازار رنگ ايران مي باشد. برخلاف اكثر محصولات موجود در بازار، اين محصول علاوه بر مصارف ساختماني از سهولت استفاده در محيط هاي صنعتي نيز برخوردار است. دليل اين ادعا استفاده از اين محصول در بسياري از پتروشيمي ها و پالايشگاه هاي كشورمان براي حفاظت از تاسيسات و سازه هاي آنها مي باشد. براي خريد ضد زنگ با قيمت كارخانه ميتوانيد به فروشگاه رنگ جميل مراجعه كنيد.

مشخصات ضد زنگ آلكيدي
بر پايه رزين آلكيدي تهيه مي شود و از بهترين مواد مقاوم در برابر خوردگي سطوح فلزي داخل و خارج ساختمان، درب ورودي، چهارچوب پنجره استفاده مي شود و در شرايط آب و هوايي معتدل براي محافظت از سطوح آهني، سازه هاي فلزي در محيط هاي ساختماني توصيه مي شود. و سوله هاي صنعتي خواهد بود

براي خريد رنگ از كارخانه روي لينك كليك كنيد

https://jamilpaint.com/post-detail/70/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87


رنگ، تيره، خاكستري، آبي، سبز (موجود در رنگ هاي ديگر)
مزايا و ويژگي هاي فولاد ضد زنگ
زمان خشك شدن صحيح
بادوام و ماندگار
قدرت پوشانندگي و چسبندگي بالا
پايداري خوب در برابر خوردگي، سايش و عوامل جوي
مشخصات فني فولاد ضد زنگ: در دماي (25 درجه سانتيگراد)

شرايط نگهداري و خريد فولاد ضد زنگ:
محتويات ظروف بايد در محيط خشك و خنك و دور از نور مستقيم خورشيد با تهويه مناسب نگهداري شود. پس از استفاده در ظرف را محكم ببنديد. بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط نگهداري مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد مي باشد.

نكات ايمني :
فولاد ضد زنگ را از دسترس كودكان دور نگه داريد. در صورت بلعيده شدن اين ماده، فرد را مجبور به استفراغ نكنيد و در اسرع وقت به مراكز درماني مراجعه كنيد. هنگام استفاده در فضاي بسته، از تهويه مناسب استفاده كنيد. در صورت تماس با چشم بلافاصله با آب فراوان شستشو دهيد. دور از شعله نگه داريد.

مواد مورد نياز براي پوشش
اسپري معمولي مانند DEVILBISS، MBC، JGA، محفظه هواي مجزا با محفظه روغن و رطوبت ساز در مخزن اصلي هوا.
اسپري هوا
ميكسر برقي يا هوا
قلم مو
پوشش تئوري: 9-11 متر مربع در ليتر (مقدار واقعي بستگي به سطح كار، ضخامت پوشش، روش اجرا و شرايط محيطي دارد)
زمان خشك شدن سطحي: حداكثر 1 ساعت
زمان خشك شدن عميق: حداكثر 4-6 ساعت (زمان خشك شدن به جريان هوا، دماي محيط، رطوبت، ضخامت و تعداد لايه ها بستگي دارد).
نقطه اشتعال: C°38
نحوه استفاده از فولاد ضد زنگ:
ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربي، گرد و غبار، زنگ زدگي و ساير آلودگي ها كاملاً تميز كنيد. (سنباده زدن يا سمباده زدن براي از بين بردن رنگ هاي قبلي و زنگ زدگي و چسبندگي بهتر توصيه مي شود). سپس محتويات قوطي را كاملا مخلوط كرده و با تينر روغن مرغوب رقيق مي كنيم تا به غلظت مناسب برسيم. و با برس، غلتك يا تفنگ اسپري روي سطح مورد نظر بماليد. (ميزان مخلوط رقيق تر از نظر درصد وزني 15-12 درصد با قلم مو و 12-10 درصد با غلتك و 20-15 درصد با تفنگ مي باشد).
مراحل استفاده با اسپري هوا به شرح زير است:
با آماده كردن سطح شروع كنيد، سپس تجهيزات را با تينر مخصوص بشوييد.
براي رقيق كردن زنگ زدا و تنظيم ويسكوزيته از تينر مخصوص ساباشيمي استفاده كنيد. رقيق كننده را به تدريج اضافه كنيد و مخلوط را هم بزنيد تا محلول يكدستي به دست آيد. بهترين راه حل به دماي محيط، نوع تجهيزات رنگ آميزي و توصيه هاي سازنده بستگي دارد.
در محيط هاي بسته، تهويه هوا هنگام اعمال رنگ ضروري است.
حركت جت بايد يكنواخت و مساوي و موازي با يكديگر باشد. به طوري كه هر بار 50 درصد از سطح رنگ شده قبلي را پوشش دهد. در رابطه با زواياي يا گوشه هاي سطح بايد دقت كافي صورت گيرد.
در قسمت هاي كوچك، قسمت هاي رنگ نشده يا آسيب ديده را مي توان با قلم مو تعمير كرد.
دماي هوا و رطوبت نسبي در كيفيت نهايي فولاد ضد زنگ اعمال شده موثر است.
پس از اتمام كار، تمام وسايل را با تينر مخصوص بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد