خريد روغن جلا با كيفيت

۲ بازديد

براي صيقل دادن چوب مي توانيد از روغن جلا دهنده چوب استفاده كنيد، ما در فروشگاه رنگ جميل انواع فرآورده هاي روغن براق كننده چوب را داريم، مي توانيد در هر كجا كه هستيد و روغن مورد نظر خود را سفارش دهيد.

براي خريد روغن جلا اينجا كليك كنيد.

اكثر لاك ها آلكيدي و روغني هستند، اما لاك هاي روغني اكريليك نيز وجود دارند كه بي بو هستند و به سرعت خشك مي شوند. رنگ اوليه آنها سفيد است كه پس از خشك شدن شفاف و بي رنگ مي شود و البته به اندازه لاك هاي روغني و آلكيدي قوي نيستند.

براي خريد رنگ ساختماني روي لينك كليك كنيد
https://jamilpaint.com/all-building-paints

ورق طلا به طور كلي براي نقاشي و تزئينات چوب استفاده مي شود كه براي بهبود كارايي و جلوه نياز به روغن جلا دارد. علاوه بر اين براي استفاده از ساير وسايل تزئين و رنگ آميزي چوب مانند انواع تاج ها، پودرهاي طلا و نقره و ... بهتر است از روغن پوليش براي بهبود جنبه و درخشندگي كار استفاده شود.
روغن هاي صيقل دهنده چوب را مي توانيد خيلي راحت و راحت روي چوب استفاده كنيد، اين روغن ها علاوه بر صيقل دادن و شفاف سازي سلامت و افزايش حفاظت و استحكام چوب.

براي رنگ آميزي چوب با اين روغن ها دقت كنيد كه سطح چوب تميز باشد و روي چوب كثيفي و چربي نباشد. در اين صورت مي توانيد با استفاده از قلم مو يا ابزارهاي ديگر مانند غلتك چوب، چوب را رنگ كنيد. رنگش كن

با استفاده از اين روغن هاي جلا دهنده چوب به راحتي مي توانيد انواع اجسام و سطوح چوبي را رنگ آميزي كنيد و شفافيت چوب را به حدي افزايش دهيد كه چوب مانند روزهاي اول براق و شفاف شود.

تمامي اجسام چوبي يا هر نوع سازه چوبي چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه پس از مدتي شفافيت و جلاپذيري اوليه خود را از دست مي دهند، بنابراين اين روغن ها براي محافظت از چوب و بهبود كيفيت آن طراحي شده اند. حتما از اين روغن ها استفاده كنيد چون چوب علاوه بر پوليش نياز به محافظت دارد.
روغن پوليش چوب را روغن جلا دهنده آلكيدي نيز مي نامند. زيرا روغن پوليش چوب داراي پايه رزين آلكيدي است. به طور كلي از روغن جلا دهنده چوب براي رنگ آميزي سطوح چوبي استفاده مي شود.

اين لايه روغن علاوه بر محافظت از چوب، زيبايي خاصي به چوب نيز مي بخشد و چوب را زيباتر مي كند. روغن هاي جلا دهنده چوب قيمت پاييني دارند.
زيرا حلال هاي آنها تينر روغن و بنزين هستند كه حلال هاي مناسبي هستند. استفاده از روغن پوليش چوب بر روي سطوح چوبي آسان است.
به همين دليل در بين مردم بسيار محبوب است. به دليل اين خصوصيات روغن جلا دهنده چوب، اين روغن اولين انتخاب بسياري از افراد براي رنگ آميزي سطوح چوبي است.
روش استفاده از روغن پوليش به اين صورت است كه ابتدا سطح مورد نظر را خشك و تميز كرده، محتويات قوطي روغن پوليش را مخلوط كرده، سپس با حلال مناسب مخلوط كرده و با وسايلي مانند برس، تفنگ و غلتك روي سطح چوب بماليد. . .
يكي از تفاوت هاي لاك روغني و كيلر كه لاك هستند، رنگ آنهاست: كيلر شفاف است، اما پوليش روغني رنگ قهوه اي مايل به قرمز دارد كه به رنگ گوزن معروف است. لاك ناخن خيلي سريعتر از لاك روغني خشك مي شود.
بر خلاف روغن پوليش كه لايه اول آن به طور كامل جذب بافت چوب مي شود، كشنده پس از خشك شدن روي سطح چوب يك لايه نفوذ ناپذير تشكيل مي دهد.
تفاوت ديگر روغن پوليش با كيلر در نتيجه نهايي است زيرا پس از كار با لاك روي چوب بسته به نوع چوب رنگ آن چند درجه تيره مي شود در حالي كه كشنده كاملا بي رنگ و شفاف بوده و تقريبا داراي بدون تاثير بر رنگ محصول
جايگزين هاي مناسب براي روغن پوليش عبارتند از لاك الكلي، روغن بزرك، لاك هاي مختلف و شلاك. شاپان يا قير تصفيه شده نيز براي محافظت از خود نياز به يك لايه روغن جلا دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد