مبلشويي حرفه ايي در تجريش

۲ بازديد

امروزه مبل ها جايگاه ويژه اي در زندگي ما دارند، از يك سو قيمت آن ها گران بوده و در صورت لزوم قابل فروش هستند، از سوي ديگر به دليل امكان استفاده از آن در شرايط مختلف، توجه بيشتري لازم است. همچنين زيبايي و تنوع آن. مبل ها يكي از دلايلي هستند كه جايگاه ويژه اي در زندگي روزمره دارند و به همين دليل مراقبت از آنها و تميز نگه داشتن آنها ضروري است.
شركت خدمات مهرگان مبلشويي در تجريش مي تواند مبل شما را در منزل شستشو داده و با ابزار جديدي كه در اختيار دارد آن را ضدعفوني كند.

مزاياي شستشوي مبل در منزل به در تهران
شستشوي سريع مبل ها در منزل
استفاده از دستگاه هاي خاص
مبل هايي با قابليت خشك شدن سريع
رنگ و سلامت مبل را در همه ژانرها حفظ كنيد
استفاده از مواد شوينده و پودرهاي مخصوص
انواع لكه ها را از بين مي برد
هزينه بسيار كم
پرسنل متخصص و آموزش ديده

براي انجام خدمات مبلشويي در تهران روي لينك كليك كنيد
https://mehrehgan.com/%d9%85%d8%a8%d9%84%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

سرويس نظافت مبل خانه نه تنها مبل هاي شما را مانند روز اول تميز و براق مي كند، بلكه هزينه سختي كار و تجهيزات خاص استفاده شده را نيز بسيار كم مي كند. بدون شك اگر بخواهيد مبل هاي خود را عوض كنيد بايد هزينه زيادي را صرف كنيد اما شستشوي مبلمان توسط شركت خدمات نظافت مبل مهرگان مي تواند در هزينه شما صرفه جويي كند.
قيمت هاي ارائه شده توسط شركت خدمات نظافت مبل مهرگان براي نظافت مبل در منزل در مقايسه با هزينه هايي كه مي توانيد براي نظافت مبلمان به صورت مستقل صرف كنيد بسيار پايين است. شركت مبل شويي مهرگان آن را بشوييد.

نحوه شستشوي مبل در خانه
شستن مبل در خانه كار ساده اي نيست. از طرفي بسياري از شما با لكه هايي بر روي مبل خود مواجه مي شويد كه مي خواهيد خودتان را در خانه تميز كنيد و از هزينه خدمات نظافت مبل اجتناب كنيد. در چنين مواقعي توصيه مي كنيم از قبل اطلاعات كافي و لازم را در مورد مبل به دست آوريد و در مورد مواد شوينده اي كه بيشترين سازگاري را با پارچه مبل شما دارند تحقيق كنيد. اين وسيله مي تواند يكي از روش هاي مفيد براي شستشوي مبل در منزل نيز باشد. پس با ما همراه باشيد

چگونه مبل را بخارشوي كنيم؟
در مورد نظافت مبل با بخارشوي بايد نكات مهمي را رعايت كنيد كه در اين مقاله به طور كامل براي شما توضيح مي دهيم. قبل از شروع استفاده از بخارشوي، ابتدا بايد مبل را به خوبي جاروبرقي بكشيد تا گرد و غبار و كثيفي از بين برود. پس از استفاده از بخارشوي بايد منتظر بمانيد تا مبل كاملا خشك شود. پس از خشك شدن كامل، دوباره آن را مسواك بزنيد.

بهتر است در زمان مساعد بودن هوا از روش بخار استفاده كنيد و بعد از اتمام كار مي توانيد پنجره را باز بگذاريد تا كاناپه ها زودتر خشك شوند. برخي از افراد توصيه مي‌كنند پس از انجام كار بخار نمك، دستمال‌ها را برداريد و كثيفي اضافي را از روي مبل پاك كنيد. اگر نياز به استفاده از روش بخار داريد اما نمي توانيد پنجره را باز بگذاريد، مي توانيد از فن استفاده كنيد و آن را جلوي مبل قرار دهيد تا كاملا خشك شود. شستشوي مبل در منزل با بخارشوي به دليل حرارت زياد به الياف مبل كمي آسيب مي رساند.
امروزه به دليل توجه بيشتر به نظافت و زيبايي و همچنين افزايش امكانات، استفاده از خدمات قاليشويي و مبل شويي بيش از پيش رواج يافته است، شركت هايي نيز براي انجام اين كار و ارائه خدمات به مردم، يكي از بهترين ها پديد آمده اند. شركت مبل شوي مهرگان در كشور مبل هاي شما را در منزل تميز و خشك مي كند.
زيبايي چشمگير ايجاد شده در نتيجه شستن مبل هاي لكه دار و كثيف حاصل تلاش متخصصان و كاركنان اين مجموعه مبل نظافتي است.
دست اندركاران نظافت مبلمان اين مجموعه انواع لكه ها را مي شناسند و پاك كننده هاي مخصوصي دارند

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد