خدمات مبلشويي در تهران

۲ بازديد

نظافت مبل يكي از خدماتي است كه قاليشويي مهرگان ارائه مي دهد مانند ماشين لباسشويي و فرش دستبافت. در نظر داشته باشيد تيمي كه براي شما مي فرستيم شامل كارشناساني است كه مي دانند چگونه مبلمان شما را بسته به نوع پارچه و نوع لكه روي مبل شما تميز كنند. اين كار با دستگاه هاي مخصوص، برس و برس انجام مي شود. نكته مهم اين روش اين است كه كارگران دستگاه هايي دارند كه آب اضافي داخل مبل را با مكش قوي مكش مي كنند و اين امر كه در خانه امكان پذير نيست باعث مي شود مبل هاي شما شسته شده و پوسيده نشوند. براي انجام خدمات مبلشويي در غرب تهران با شركت نظافتي مهرگان تماس بگيريد . نكته ديگري كه بايد به آن بپردازيم اين است كه مبلمان اغلب مملو از لكه هاي انواع غذاها، ميوه ها و به خصوص اگر كودك خردسالي داريد، غذاهاي عجيب و غريب است. گاهي اوقات اين لكه ها به دلايل مختلف پير مي شوند. شما مطمئناً نمي دانيد چگونه اين همه لكه را پاك كنيد و از طرفي جنس مبل شما نيز اهميت دارد.

براي انجام خدمات مبلشويي در شرق تهران روي لينك كليك كنيد

https://mehrehgan.com/%d9%85%d8%a8%d9%84%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84-%d8%b4%d8%b1%d9%82-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

مبل را خودتان بشوييد
بايد به شما بگوييم، اگر كاناپه شما كثيف شد و خودتان مي توانيد آن را بشوييد، اين كار را نكنيد. اگر مي خواهيد مبل را در خانه بشوييد بايد گفت كه مي توانيد از كف زياد استفاده كنيد و اين آب و كف جذب كف مبل مي شود و خشك شدن آن زمان مي برد و در نهايت اگر اگر بلافاصله اين كار را چند بار انجام دهيد، مبل خود را مي پوسيد. يكي ديگر از عواملي كه باعث پوسيدگي مبل مي شود استفاده از محلول هاي نامناسب است. بافت فوم هاي داخل مبل ها از مواد شيميايي تشكيل شده است كه با شستن مبل هاي خود با مواد شوينده شيميايي به آنها آسيب جدي وارد مي كنيد. ما در ايران مهر به جاي مواد شيميايي از مواد كاملا گياهي استفاده مي كنيم تا بافت و كف داخل مبل شما سالم بماند. كارگران ما كاملا حرفه اي عمل مي كنند و نوع مبل ها را مي شناسند و بر حسب نوع لكه ها را پاك مي كنند. زمان شستشوي مبل به ميزان استفاده شما از مبلمان بستگي دارد. اگر زياد استفاده مي كنيد هر 6-12 ماه يكبار و اگر كمتر استفاده مي كنيد بين 12-24 ماه شسته شود. اگر به دنبال يك مبل شوي خوب هستيد. لازم به ذكر است كه نظافت مبل هاي ايران مهر نيازمند مجرب ترين افراد و ابزار مناسب و با كيفيت مي باشد.

مراحل شستشوي مبل
تيم ما به موقع در محل شما حاضر مي شود. نگران اتلاف وقت خود نباشيد.
ابتدا مردم شروع به جاروبرقي و گردگيري مبل شما مي كنند. اگر در ابتدا اين كار انجام نشود در حين كار مشكلات زيادي ايجاد مي كند و در نهايت مبل شما به طور كامل تميز نمي شود.
آنها با دانش خود يك ماده شوينده متناسب با مبل شما تهيه مي كنند. همانطور كه گفتيم محلول هاي شوينده ما گياهي و طبيعي است و نمي تواند به مبل شما آسيب برساند.
با ماشين هاي مخصوص شسته مي شوند. اعضاي تيم ما مبل شما را با جديدترين و مجهزترين برس ها شستشو مي دهند.
به كمك دستگاه هاي مكنده مايعات و كف مبل را به داخل خود مي مكند. اگر اين مايعات از روي كاناپه شما پاك نشود، قطعا باعث پوسيدگي آن مي شود.


چگونه لكه ها را از روي مبل پاك كنيم؟
اگر مبل روي آن نوشته است نگران نباشيد، براي شستن مبل در خانه از آب و مواد شوينده استفاده نكنيد و فقط آن را جارو بكشيد، كثيف مي شود! چند حوله سبك و ظريف ميكروفايبر برداريد و به آرامي روي مبل پاك كنيد. اگر لكه موجود مرطوب و خيس است، احتمالاً با اين دستمال ها مي توان آن را پاك كرد و مي توانيد كار خود را شروع كنيد.
بهتر است در اين شرايط اصلا ريسك نكنيد و روي مبل آب نريزيد; زيرا آب مي تواند باعث ايجاد لكه هاي اضافي و آسيب به مبل شود. اگر متوجه شديد كه لكه پاك نمي شود، با سازنده اين مبل تماس بگيريد و از چند متخصص كمك بگيريد. آنها احتمالاً به خانه شما مي آيند و آن را تميز مي كنند يا راه حل مفيدي به شما پيشنهاد مي دهند.
اگر مبل داريد كه به شما اجازه مي دهد از آب و مواد شوينده براي شستن مبل در خانه استفاده كنيد، خوشبختانه دستتان باز است. در چنين شرايطي ابتدا بايد مبل را جارو كنيد تا گرد و غبار اضافي پاك شود.
دومين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه با دستمال كثيفي و آلودگي پخش نكنيد. يك سطل كوچك آماده كنيد، دو فنجان آب داخل آن بريزيد و يك قاشق غذاخوري محلول پاك كننده مانند صابون ظرفشويي را با يك قاشق غذاخوري شكر در آن اضافه كنيد و مخلوط كنيد. سپس يك پارچه نرم براي شستن مبل در خانه برداريد و آن را به محلول تميز كننده آغشته كنيد و به آرامي روي لكه هاي موجود نگه داريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد