بهترين مواد شوينده براي مبل

۲ بازديد

براي تميز كردن مبلمان خانه از چه چيزي استفاده كنم؟
يا براي شستن مبل از چه موادي استفاده كنيم؟ براي تميز كردن مبل پارچه اي از چه موادي بايد استفاده كرد؟ اين و صدها سوال ديگر زماني كه مي‌خواهيم مبلمان را در خانه بشوييم به ذهنمان خطور مي‌كند و معمولاً براي يافتن پاسخ مشكل داريم. اما امروز با شما هستيم تا به اين سوالات مهم پاسخي هميشگي بدهيم.

براي انجام خدمات مبلشويي در تهران اينجا كليك كنيد.

شستشوي انواع مبل در محل بدون جابجايي امكان پذير است. البته هر نوع مبلماني با توجه به پارچه اش به مواد شوينده خاصي نياز دارد. به عنوان مثال، تميز كردن مبل چرمي به مواد چرمي خاصي نياز دارد. به طور كلي مي توان انواع مبلمان زير را شستشو داد:

نيمكت
مبل استيل
مبل سلطنتي
مبل پارچه اي
مبلمان كلاسيك
مبل لگني
مبل چستر
مبل فرهي
مبل L شكل
نيمكت
صندلي كامپيوتر
صندلي ناهارخوري
صندلي اداري
انواع تشك و كوسن مجزا
دلايل اصلي كثيف شدن مبل

براي انجام خدمات مبلشويي در منزل غرب تهران اينجا كليك كنيد.

مبل در منازل به دلايلي مانند گرد و غبار در فضا دچار لكه مي شود، به مرور زمان و رنگ لباس هاي بي كيفيت روي مبل، مبل در اثر ريختن غذا يا دست هاي كثيف كثيف مي شود. در برخي موارد، ريختن نان و غذا بين درزهاي مبلمان، مبل شما را به هم مي زند.
بايد به اين نكته توجه كنيد كه براي هر نوع كثيفي روي مبل آن را با روش صحيح خود تميز كنيد.
براي مثال در مواردي كه به دليل رنگ لباس روي مبل جوهر يا آلودگي وجود دارد، بايد از شوينده هاي مخصوص مبل با كيفيت بالا استفاده كنيد. در برخي موارد، شما حتي نياز به استفاده از چندين نوع شامپو مبل شويي داريد تا تميزي بيشتري براي مبل خود داشته باشيد. براي شستن مبل حتما از بهترين مواد شوينده استفاده كنيد.
اين نكته را هميشه در نظر داشته باشيد تا آن را در زمره بهترين مكان ها براي خريد پاك كننده مبل قرار دهيد. زيرا برخي مواد شوينده سطح اصلي مبل شما را از بين مي برند و اين امر عمر مفيد مبلمان شما را بسيار كاهش مي دهد.

علت كثيفي مبل را بشناسيد
اولين چيزي كه بايد به آن توجه كنيد، شناسايي علت كثيفي مبل است.
در مواردي كه كثيفي ناشي از گرد و غبار و استفاده كمتر از مبل است، مي توانيد با جارو زدن و جاروكردن بين درزهاي مبل، مبل خود را دوباره تميز كنيد.
در مواردي كه موي انسان يا حيوان خانگي به مبل شما چسبيده است، بهترين راه براي از بين بردن آن مو، استفاده از غلتك هاي مخصوص مو و پرزگير است.
در مواردي كه مبل شما تغيير رنگ داده و ظاهراً به دليل رنگ كردن لباس يا خودكشي و استفاده مكرر از مبل كثيف شده است، بهترين راه حل استفاده از شوينده مبل يا شامپوي استاندارد براي شستشوي مبل است.
بهترين كار اين است كه مواد شوينده مبل را از بهترين و مطمئن ترين توليدكنندگان مواد شوينده خريداري كنيد.

جنس مبل شما چيست؟
نكته دوم: مهم ترين قسمتي كه بايد به آن توجه كنيد جنس مبل است زيرا مواد شوينده مي توانند براي مبل شما مضر باشند و حتي آن را از بين ببرند.
پس هنگام خريد مواد شوينده مبل بايد به اين نكته ضروري توجه زيادي داشته باشيد تا بهترين شوينده ها را براي شستشوي مبل خود تهيه كنيد.

خشك كردن سطح مبل بعد از شستشو
نكته سوم: براي خشك كردن سطح مبل بعد از شستن از يك پارچه يا حوله سفيد استفاده كنيد.
در مواردي كه مبل شما چرم است بايد لايه چرم را سريع خشك كنيد زيرا خيس ماندن چرم مضر است.

خريد محصولات تميز كردن مبلمان
بهترين محصولات شوينده مبل هميشه موادي هستند كه به مبل شما آسيبي نرسانند، چه مبل پارچه اي باشد و چه مبل هاي چرمي و چوبي.
عاقلانه ترين اقدام در خريد مواد شوينده مبل بايد بر اساس كيفيت آن و اصالت كارخانه سازنده آن باشد.
بنابراين زماني كه قصد خريد مواد شوينده مبلمان را داريد بهتر است به كيفيت آن توجه كنيد و اگر قصد داريد مبل خود را به مبل شوينده بسپاريد بايد به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه مبل شوينده حتما بايد استفاده كنيد. محصولات تميزكننده مبلمان با كيفيت و استاندارد.

چگونه محصولات تميز كننده مبلمان را انتخاب كنيم؟
پاسخ به اين سوال بسيار مهم است زيرا مستقيماً بر نتيجه كار ما تأثير مي گذارد. هرچه از محصولات تميزكننده مبلمان با كيفيت تري استفاده كنيم، عمر مبلمان ما بيشتر مي شود و آناپه حساس تر آسيب مي بيند. انتخاب يك شوينده مبل خانگي كه هم طبيعي باشد و هم خاصيت تميز كنندگي بالايي داشته باشد كار سختي به نظر نمي رسد.

از چه مواد شوينده اي براي مبل استفاده كنيم؟
وقتي از بهترين شوينده مبل و فرش صحبت مي كنيم، ناخودآگاه توجهمان به مواد شيميايي جلب مي شود، اما در برخي موارد بايد از شوينده هاي طبيعي استفاده كرد. به اين نكته توجه كنيد كه بهترين شامپو مبل هميشه از مواد طبيعي تهيه مي شود زيرا در صورت استفاده صحيح هيچ آسيبي به مبل هاي شما وارد نمي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد